Senin, 10 November 2014

8 Nõuandeid Feel rahu ise

8 Nõuandeid Feel rahu ise

Rahujalal Self

"Ta, kes elab harmoonias ise elab harmoonias maailmaga." ~ Marcus Aurelius

Kuidas leida meelerahu? See on küsimus tihti küsitakse, kuid harva vastataa rahuldavalt.

Mõned ütlevad, et meelerahu seisneb turvalisust. Mõned ütlevad, et see on umbes de-risustamist ning leida vaikust ja rahu elus. Mõned ütlevad, et see on umbes vastuvõtmine ja üürile minna. Ma ütlen, et see kõik, mida te teete.

Lubage mul tutvustada ennast. Ma olen sõltlane.AnAlkohoolsete kuna jual buku induk mu teismelised, ma elanud oma elu kõige selle eri servad.

Kell kakskümmend üks, diagnoositi mul isiksusehäirel, justkui olemine alkohoolses ei olnud piisavalt halb. Kui sa ei tea, mida BPD on, onan rahutu ja suunates mõttes ise, ja see on talumatult raske elada koos.

I omasa meeles hirmus ja täis on parematel aegadel. Nii minu sõltuvus ja mu BPD sundis mind tegema päris hullud asjad. Crossinga purjus inimenea isiksusehäire ei soodusta omamoodi elu sa ei sooviks kellelegi.

Veetsin oma kahekümnendates klammerduvad välja ühe ja teise katastroofi, teeme mõned üsna häbiväärne asju peitmise, valetamine, haiget teised inimesed ja mina. Vähemalt üks tund päevas absoluutses viletsus kulus ja patukahetsus, haletsust ja kõigile, kes ületanud minu rpp kurikulum 2013 tee hävitamine.

Aga taga tapatalgud, olin tõeliselt heasüdamlik inimene. Kõik haigused-läbi minu arvates, ma proovisin teha seda parimal võimalikul viisil, et olla kena inimene. Ja seal oli keegi rohkem empaatiline kui mina. Kui keegi teine oli probleem, ma tilk kõike kulgema neile.

Aga minu arvates ei olnud kuskil sa tahaksid teha jual rpp püügireisi, rääkimataa kogu puhkust. Kõik inimesed, keda ma haiget mu elu, ma haiget keegi rohkem kui mina. Ma haiget ennast, tehes asju See teeks mulle süü ja häbi hiljem.

Kui ma lõpuks sain õige ravi ja sai kaine, pärast kümneaastast hullumeelsus, ma kuulnud inimesed räägivad acerca leida rahu ja meelerahu. Aasta alguses taastumine, see oli veelan kuuldavale mulle saladuseks.

Nägin nõuandja, kes ütles mulle, et anda talle aega. Läksin Alkohol teenustega Nad ütlesid mulle, et töötadaa programm. Kuulasin "vaimne folk", kes jättis mind mediteerima.

Keegi tundus, et annab mulle praktilisi vastuseid acerca jual rpp 2013 kuidas saavutada midagi, mida ma otsinud kogu aeg: rahu ja enesekindlust.

Aga vastus oli nii lihtne. Sa luua oma vaimset seisundit, mida, mida te teete. Ja sa tsement, et asjad, mida sa ütled endale.

Niikaua kui ma käituda ausalt iga päev, ma ei tunne rahu ise.

Asjad lähevad alati muuta. Elu on karm: mõnikord. Inimesed ütlevad ja teevad asju, mida meeleheidet. See on lihtsalt asjade olemust.

Niikaua kui sa riputada peale oma terviklikkuse, ükskõik mis toimub teie maailmas, võite magama minna puhta südametunnistusega; ja ükskõik kui karm asjad, saad veel selle imelise tunde rahu sinus.

Aga see võtab praktikas tõesti enesetunne, ja elada cd rpp ausalt kogu aeg. Siin on mõned nõuanded, mis aitavad teil kasvatada tunnet rahu:

1. Tunne oma "ideaalne mina."

Tee nimekiri kõikidest häid omadusi sa lihtsalt kavatsevad kasvatada. Kas sa lähed olema kinder, õiglasem, tolerantne, rohkem suuremeelne, kannatlik, väärikam? Millised on teie vastuseid Raskusi saab olema? Mida sa soovid põhimõtted toetada?

2. Kas järgmine parem asi.

Kui olen olnud hädas oma meelt või emotsionaalset pemesanan tiket pesawat di bogor seisundit, nagu ma olin, võib see algul raske käituma ausalt kogu aeg. Võib Sa leiad end vigu ja: mõnikord käituvad vähem kui täiuslik viisil. Selleks, et luua harjumus jäädes oma põhimõtetele, praktika lihtsalt see "järgmine parem asi" kogu aeg.

3. Lase täiuslikuna.

Ma oleks võinud mu elu palju lihtsam, kui ma olin Kinnitatud buku adm olin tegemisethe katsed teha õiget asja isegi siis, kui asjad olid heitlus. Selle asemel, ma võitsin mina üles ja tegin endale tunda hullem, sest ma olin vihane ise ei ela õigus. See kõik on reisile. Luba endale olla ebatäiuslik, kuid samas edu.

4. Tee muudab kohe.

Kui mingil põhjusel te lõpuks ravivad keegi ebaõiglaselt või Epäystävällisesti või midagi ebaaus või mõtlen, heastada seda niipea kui võimalik. Ära oota. Paranda oma vead võimalikult kiiresti ja te võite leida meelerahuthe, et olete paranenud pärast oma tegevuse ja teinud oma osa rõhutada Iga halb enesetunne või süü.

5. Praktika kannatlikkust.

Teised inimesed sinu ümber Ei tohi elavad samamoodi, et sa valinud. See ei ole oluline; Nad peavad elama oma südametunnistuse lõpusthe päev ja siis on sinu. Vali vastata, viisil, mis annab teile meelerahu. Hinga sügavalt sisse, enne reageerimine inimestele, kes suruda oma nupud.

6. Lase oma pea ja süda abi teile.

Sa ei ole mingit rahulik meeles, kui lubate negatiivsus domineerida oma mõtlemist. Püüdke mõista teisi, mitte nende üle kohut mõista. Andesta teistele ja sa vaba ise. Kiirata kaastunnet ja olla hea samaarlane. Mitte ainult teised kasu; Samuti saate lisada oma mõttes enesehinnangut.

7. Mõtle pikemas perspektiivis.

See võib olla ahvatlev kaotada oma rätti, kui sa oled vihane või pettunud. Aga mõtle, kuidas te tunnete acerca acerca ennast ja oma tegevust hiljem. Kas olete õnnelik acerca oma käitumist? Kas see viia tunned meelerahu? Kui ei, siis ei tee seda.

8. Kinnitada ise.

Sa ei saa tunda, et armas tunne rahu, kui sa ei võta aega, et täielikult tunnistama seda. Rasketes olukordades vaadata, mida sa tegid hästi. Kui oled hädas, märkate Kui teete edusamme. Aasta lõpus iga päev, kokku ise, kui hästi olete tegutsenud ja hoida oma terviklikkuse.

Mis aitab teil tunda end rahu iseendaga?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar